Deli

Vse bolj postaja jasno, da je za uspeh tržnikov v svetu spleta 2.0 potrebno sledenje občinstva in ne tehnologij. V industriji, kjer se zdi, da se vsako minuto rodi nova internetna aplikacija, se lahko kaj hitro zgodi, da se tržniki izgubijo v poplavi tehnologije, kar pa ne pomeni nič dobrega za celostno marketinško kampanjo blagovne znamke. Vse preveč je tržnikov, ki se osredotočajo na individualne spletne strani in tehnologije. Tako vidijo posamezna drevesa, ne vidijo pa gozda – torej celostnega vpliva posameznih taktik na blagovno znamko. In to je danes ključni problem, pravi Steve Rubel, direktor v podjetju Edelman Digital.
Pravi, da bodo v prihodnosti še vedno glavno vlogo pri odnosih z javnostmi odigrala sporočila za javnost, ki bodo našla novo pot do ciljnih skupin – bloge. Ti na številne načine spreminjajo podobo odnosov z javnostmi. Danes je samo v ZDA že 25 milijonov blogerjev, vedno več je strani, kamor lahko prodremo z majhnimi zgodbami, vedno več je mikro občinstev in mikrostrani, ki se osredotočajo na edinstvene segmente trga … Vse to pa lahko piarovci v podjetjih izkoristijo sebi v prid, če bodo le začeli razmišljati drugače in za seboj pustili tradicionalne »piarovske« taktike. Če so bili prej v ozadju, morajo sedaj stopiti v ospredje in se začeti pogovarjati s potrošniki. Začeti morajo preučevati svoja občinstva in spoznati, kakšen odnos imajo do spleta in kaj radi tam počnejo. Dejstvo namreč je, da ne bodo tržniki tisti, ki bodo odločali o tem, kakšna bosta izgled in delovanje medijev. To bo vedno bolj domena potrošnikov.
 

Deli

Arhiv