Deli

Tržniki se dandanes vse bolj ukvarjajo s tem, kako oglaševati v spletnih skupnostih. Vendar pa nova raziskava, ki so jo izvedli pri JupiterResearch, kaže na to, da bi bilo morda bolje, če bi se tržniki usmerili v oglaševanje na blogih, saj naj bi ti imeli večji vpliv na nakupne odločitve kot pa spletne skupnosti.
Rezultati raziskave so pokazali, da 25 odstotkov bralcev blogov zaupa oglasom, ki se prikazujejo na blogih, kar je za 6 odstotnih točk več od tistih, ki zaupajo oglasom v spletnih skupnostih. Na 40 odstotkov bralcev blogov so imeli tam objavljeni oglasi vpliv – 16 odstotkov je poiskalo dodatne informacije o oglaševanem izdelku/storitvi, enak odstotek pa je obiskalo domačo spletno stran oglaševanega podjetja.
Avtorji raziskave pravijo, da imajo blogi prednost pred spletnimi skupnostmi zato, ker se osredotočajo na eno temo in govorijo z glasom avtoritete. Najbolje pri blogih je ravno to, da dajejo osebne in specifične informacije, z bralci pa gradijo določeno stopnjo zaupanja.

 

Deli

Arhiv