Deli

Uspešna uporaba trendov na družbenih omrežjih v naši komunikaciji je ključna za uspešnost podjetja. Preberite članek, kateri trendi bodo krojili usodo v letu 2018.

10 trendov na družbenih omrežjih za leto 2018 - iPROM - Novice iz sveta

Dogajanje na družbenih omrežjih je iz leta v leto bolj pestro. Poglejmo, kakšna je napoved trendov na družbenih omrežjih za naslednje leto.

10 trendov na družbenih omrežjih za naslednje leto

1. Vzpon obogatene resničnosti (AR; Augmented reality)

Vse več novih mobilnih naprav vsebuje čipe, ki bodo uporabnikom omogočali neprecenljivo izkušnjo z obogateno resničnostjo. Obogatena resničnost bo sprva najbolj vplivala na mobilne igre (kjer se že pojavlja in je bila tudi že zelo uspešna), vendar verjamemo, da bodo kmalu tudi platforme družbenih omrežij našle načine, kako še bolj vključiti novo tehnologijo. Predvsem se pričakuje, da bodo pri Snapchatu in Instagramu (ki že ponujata filtre) ponudili možnost npr. selfie posnetka s prijateljem ali z znano osebnostjo s pomočjo tehnologije AR.

Več lahko prebere tukaj.

2. Priljubljenost funkcije Instagram Stories narašča

Po junijski statistiki je funkcija Instagram Stories dosegla že 250 milijonov dnevnih uporabnikov, kar je veliko več od Snapchata, ki stagnira na 166 milijonov uporabnikov. Funkcija Instagram Stories po enem letu od predstavitve še vedno eksponentno raste in dosega rekordne številke. S tako rastjo bo v naslednjem letu približno polovica vseh uporabnikov Instagrama že uporabljala Instagram Stories. Blagovne znamke ne smejo zanemariti priložnosti, ki se jim ponujajo s to funkcijo.

3. Vlaganje v vplivnostni marketing se bo nadaljevalo

Več kot 90 odstotkov marketingarjev, ki se poslužujejo vplivnostnega marketinga, verjame, da je ta uspešen. Podjetja, kot so North Face, Hubspot in Rolex, se prek vplivnežev povezujejo z novim občinstvom, večajo pa tudi vpletenost že obstoječega. Podjetja, ki v svoje aktivnosti na družbenih omrežjih niso vpletla vplivnežev, so zaznala slabše rezultate in manjšo povezanost s svojimi sledilci.

4. Osredotočite se na generacijo Z

Zadnja študija Goldman Sachsa, ki je preučevala različne generacije, je pokazala, da so predstavniki generacije Z za organizacije veliko bolj pomembni kot pa milenijci. Njihov čas, glede na leta in kupno moč, šele prihaja, nedvomno pa moramo taktike začeti prilagajati že sedaj.

5. Participacija blagovnih znamk se bo povečala

Dnevno preko 2,5 milijarde ljudi uporablja platforme za pošiljanje sporočil, podjetja pa so še vedno zelo osredotočena predvsem na povezovanje potrošnikov na družbenih omrežjih. V letu 2018 pričakujemo, da bodo blagovne znamke začele vlagati več časa in denarja v povezovanje s potrošniki tudi na teh platformah. Umetna inteligenca, glasovni pomočniki in klepetalni boti bodo omogočili osebne nakupovalne izkušnje. V ta namen smo bili že v letošnjem letu priča večjim spremembam na platformah, kot sta Messenger in WhatsApp.

6. Prenos v živo

Podjetja so začela vse bolj uresničevati moč prenosa v živo, ki je omogočil večji doseg do potencialnih sledilcev oz. potrošnikov.

7. Spremembe na Twitterju

Twitter v letu 2017 ni uspel povečati svoje baze uporabnikov, tako da lahko v naslednjem letu pričakujemo korenite spremembe v delovanju platforme.

8. Digitalna zbirališča so postala trend

Video platformo Houseparty dnevno uporablja preko enega milijona ljudi. Primarno so to predstavniki generacije Z, ki se s svojimi prijatelji digitalno družijo. Platforma se je izkazala za izredno uspešno, tako da je Facebook že napovedal večje naložbe v sam razvoj podobne platforme.

9. Facebook Spaces bo postal trend 2018

Facebook je veliko delal tudi na projektu Spaces, ki je zasnovan tako, da omogoča prijateljem povezovanje preko virtualne resničnosti. V letu 2018 se pričakuje, da bo Facebook postal prvo uspešno družbeno omrežje VR.

10. Platforme družbenih omrežij poostrile svojo politiko upravljanja

Predvsem po kontroverznih trenutkih med zadnjo ameriško predsedniško kampanjo so družbena omrežja morala sprejeti bolj praktične pristope k urejanju vsebin na svojih platformah. Spremenili pa so tudi kodekse ravnanja in politike.

»V letošnjem letu smo bili v oglaševalski panogi priča ogromnemu poskoku uporabe umetne inteligence in obogatene resničnosti. Leto 2018 pa prinaša precej tehnoloških novosti tudi v svetu družbenih omrežij. Nedvomno bo obogatena resničnost tista, ki bo kraljevala in bo ena izmed stvari, ki bo ločila priljubljene in manj priljubljene aplikacije. V ospredju bodo ostale bolj vizualne platforme, kot sta Instagram in Snapchat, uredniki družbenih omrežjih pa bomo svoje komunikacije morali še bolj prilagajati generaciji Z,« komentira Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev.

Deli

Arhiv