Deli

Proizvajalci avtomobilov vse bolj množično sredstva za oglaševanje iz tradicionalnih medijev prenašajo na internet. Zakaj je temu tako in česa se lahko naučimo od velikanov avtomobilske industrije?

10 nasvetov za učinkovito digitalno oglaševanje v avtomobilizmu - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Avtomobilska industrija predstavlja enega najbolj inovativnih trgov za oglaševanje in zaposluje ugledne strokovnjake na področju načrtovanja in izvedbe tako offline kot online kampanj. Z izjemno velikimi oglaševalskimi proračuni proizvajalci avtomobilov obenem predstavljajo enega izmed največjih potencialnih potrošniških trgov.

In česa se lahko naučimo od blagovnih znamk, ki uspehe žanjejo v mednarodnem okolju? Če pogledate, kako k oglaševanju pristopijo največja imena v industriji, boste kmalu ugotovili, da je vsaka kampanja skrbno načrtovana tako, da kar najbolje povzema interese ciljnega občinstva.

#1 Konsistenca

Ne glede na to, ali z oglasi nagovarjate publiko na družbenih omrežjih, prikaznih oglaševalskih platformah, ali na platformah za video oglaševanje – ključno pri komunikaciji je, da pri vseh nagovorih in na vseh kanalih ohranjate enotno sporočilo in uporabljate tehnologijo, ki vam omogoča sledenje vedenjskih vzorcev uporabnika na enotni osnovi – preko vseh platform.

#2 Različni oglasi služijo različnim ciljem

Z vsakim izmed svojih oglasov proizvajalci avtomobilov stremijo k drugemu cilju – z njim potencialnim kupcem predstavijo najnovejši model avtomobila ali pa jih z različnimi nagovori in akcijskimi ponudbami potisnejo globlje v prodajni lijak. Kaj natančno si želite z oglaševalsko akcijo doseči, je zato tudi ključno vprašanje, ki vam pomaga pri uspehu kampanje v digitalnih medijih in optimalni segmentaciji vaših strank, produktov in storitev.

#3 Oglasi z dodano vrednostjo

Vsi oglasi, ki jih avtomobilisti posredujete v digitalne medije, naj komunicirajo s ciljnim občinstvom. Zato naj obenem nudijo veliko možnosti personalizacije in koristnih informacij o produktu. Ta nasvet pa ni čisto nov. Avtomobilisti ga že dobro poznate – bili ste med prvimi, ki ste spoznali moč spleta in strankam na njem ponudili prijavo na testno vožnjo ali celo konfigurator vozil, s katerim lahko v trenutku sami sestavijo svoje sanjsko vozilo.

#4 Izkoristite moč video oglaševanja

V preteklosti je bil za avtomobiliste najbolj prikladen medij televizija. Rast mobilnih naprav in prehod uporabnikov na digitalne medije pa je prinesel tudi številne nove napredne formate, ki prinašajo morje novih možnosti. Nedavne študije to potrjujejo – kar 62 % avtomobilskih podjetij je izrazilo namero, da bodo proračun iz televizije preusmerile na digitalno video oglaševanje. Kaj pa vi?

#5 Bodite osebni

Splet ponuja izjemno orodje, hkrati pa se na njem nahaja na tisoče ponudnikov z istim ciljem. Podobno velja tudi za avtomobilsko industrijo. Da se diferencirate od konkurence, svoje potencialne kupce nagovarjate ciljno. Redno osvežujte svojo bazo in na podlagi interesov, ki jih v njej prepoznate pri posamezni stranki, pripravite za posameznika veliko bolj relevantno ponudbo.

#6 Ne »skrivajte« zaloge

Danes si stranke še pred prihodom v prodajni salon ponudbo ogledajo že na spletu. Izkoristite priložnost in pokažite celotno razpoložljivo zalogo. Še več, predlagam vam, da stanje zaloge (tudi cene) ažurirate na dnevnem nivoju.

#7 Redno spremljajte in se odzivajte na predloge strank

Ste prepričani, da zares veste, kaj si vaše stranke želijo, kaj jih moti in kaj je tisto, kar jim je res všeč? Kaj pa, če bi jih o tem vprašali? Preprosta in stroškovno učinkovita rešitev so spletne ankete. Že nekaj vprašanj vam bo dalo realen vpogled v kakovost vaših storitev. Več povratnih informacij kot boste imeli in bolj dosledni kot boste pri njihovem zbiranju, boljše rezultate boste dosegali. Seveda pa je ključno pri tem, da se na pobude tudi odzovete!

#8 KISS – Keep it Simple, Short!

Nasvet lahko razširimo na čisto vsa področja – ne glede, ali gre za vašo digitalno strategijo, podporo strankam ali kateri koli drug aspekt vašega posla – uspešni boste tedaj, ko boste svojim strankam storitev in ponudbo predstavili na preprost in razumljiv način in jim tako učinkovito predstavili benefite zanje. Odličen primer za ponazoritev tega bi lahko bil avtomatiziran sistem za obveščanje, preko katerega bi strankam pošiljali obvestila o tem, kdaj se približuje rok za redni servis vozila in kdaj je njihovo vozilo pripravljeno za prevzem.

#9 Stranke redno razvajajte s posebnimi ugodnostmi

10 nasvetov za učinkovito digitalno oglaševanje v avtomobilizmu - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič
Poleg individualnih promocijskih ponudb strankam redno ponudite tudi posebne ugodnosti. Odlične priložnosti za dodatne promocije se ponudijo ob rojstnih dnevih in drugih praznikih, ki jih lahko izkoristite za branding in pospeševanje prodaje. Ne pozabite, bliža se Valentinovo – izkoristite ga!

#10 Bodite relevantni

Pogosto se zgodi, da se pri neizprosni tekmi za nove stranke ponudniki premalo posvečajo kakovostnim vsebinam. Zato tisto, v čemer ste zares dobri, izkoristite v svoj prid in strankam ponudite svoje strokovno in praktično znanje. Za vas zelo enostavni, za stranke pa izjemno koristni, bodo denimo nasveti za vzdrževanje vozila in večjo varnost na cesti.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

O avtorju

Andrej Beširevič se je z več kot 13-letnimi izkušnjami s področja digitalnega trženjskega komuniciranja v avtomobilski industriji uveljavil kot eden vidnejših praktikov na tem področju. V okviru svojega strokovnega razvoja je sodeloval z najuglednejšimi domačimi in mednarodnimi blagovnimi znamkami, ki so njegove avtorske koncepte s področij igrifikacije in licitacije uporabile pri svojih globalnih digitalnih strategijah. Med drugim je bil tudi pobudnik prvih spletnih raziskav s področja avtomobilske industrije. Pred prihodom v iPROM je bil zaposlen v podjetju Avto Triglav, kjer je v sodelovanju s koncernom FCA skrbel za digitalno komuniciranje blagovnih znamk Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ferrari in Maserati.

Vsi prispevki avtorja