O avtorju

Uroš Končar je kot vodja digitalnih projektov odgovoren za strateško načrtovanje trženjskih strategij, iskanje novih poslovnih priložnosti ter gradnjo odnosov z domačimi in mednarodnimi naročniki podjetja iPROM. Vsaka blagovna znamka pripoveduje edinstveno zgodbo – Urošev izziv pa je zanjo poiskati prave digitalne platforme in izbrati tiste marketinške aktivnosti, ki s spodbujanjem vpletenosti uporabnikov prinašajo merljive prodajne rezultate.
ABC nativnega oglaševanje ali zakaj mu rečemo tudi domorodno oglaševanje-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Uros Končar

ABC nativnega oglaševanje ali zakaj mu rečemo tudi domorodno oglaševanje

Uroš Končar

Številne analize in izkušnje iz prakse dokazujejo, da nativno oglaševanje ni le trend, ampak postaja eden izmed standardov v digitalnem marketingu.

Preberi več
15 metrik, ki so se v digitalni praksi pokazale kot najbolj koristne - iPROM Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

15 metrik, ki so se v digitalni praksi pokazale kot najbolj koristne

Uroš Končar

V dobi, ko so pomembni rezultati, sproten pregled nad njimi prihrani marsikatero preglavico in pomaga ohranjati fokus na zagotavljanju poslovne rasti. Kako vam izbor KPI-jev na digitalu in njihovo dolgoročno spremljanje lahko pomaga do ciljev?

Preberi več
Kako interpretirati metrike na digitalu? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako interpretirati metrike na digitalu?

Uroš Končar

Kar v poslu šteje, so rezultati; ključni kazalniki uspešnosti (KPI-ji) pa tisti, ki zagotavljajo, da do njih pridete. Vsi pa vemo, da lahko do pričakovane rasti mine veliko časa; vseh vmesnih korakov, ki nanjo vplivajo, pa pogosto ne moremo neposredno pretvoriti v oprijemljive vrednosti.

Preberi več

O avtorju

Uroš Končar je kot vodja digitalnih projektov odgovoren za strateško načrtovanje trženjskih strategij, iskanje novih poslovnih priložnosti ter gradnjo odnosov z domačimi in mednarodnimi naročniki podjetja iPROM. Vsaka blagovna znamka pripoveduje edinstveno zgodbo – Urošev izziv pa je zanjo poiskati prave digitalne platforme in izbrati tiste marketinške aktivnosti, ki s spodbujanjem vpletenosti uporabnikov prinašajo merljive prodajne rezultate.