O avtorju

Uroš Končar je kot vodja digitalnih projektov odgovoren za strateško načrtovanje trženjskih strategij, iskanje novih poslovnih priložnosti ter gradnjo odnosov z domačimi in mednarodnimi naročniki podjetja iPROM. Vsaka blagovna znamka pripoveduje edinstveno zgodbo – Urošev izziv pa je zanjo poiskati prave digitalne platforme in izbrati tiste marketinške aktivnosti, ki s spodbujanjem vpletenosti uporabnikov prinašajo merljive prodajne rezultate.
15 metrik, ki so se v digitalni praksi pokazale kot najbolj koristne - iPROM Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

15 metrik, ki so se v digitalni praksi pokazale kot najbolj koristne

Uroš Končar

V dobi, ko so pomembni rezultati, sproten pregled nad njimi prihrani marsikatero preglavico in pomaga ohranjati fokus na zagotavljanju poslovne rasti. Kako vam izbor KPI-jev na digitalu in njihovo dolgoročno spremljanje lahko pomaga do ciljev?

Preberi več
Kako interpretirati metrike na digitalu? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako interpretirati metrike na digitalu?

Uroš Končar

Kar v poslu šteje, so rezultati; ključni kazalniki uspešnosti (KPI-ji) pa tisti, ki zagotavljajo, da do njih pridete. Vsi pa vemo, da lahko do pričakovane rasti mine veliko časa; vseh vmesnih korakov, ki nanjo vplivajo, pa pogosto ne moremo neposredno pretvoriti v oprijemljive vrednosti.

Preberi več

O avtorju

Uroš Končar je kot vodja digitalnih projektov odgovoren za strateško načrtovanje trženjskih strategij, iskanje novih poslovnih priložnosti ter gradnjo odnosov z domačimi in mednarodnimi naročniki podjetja iPROM. Vsaka blagovna znamka pripoveduje edinstveno zgodbo – Urošev izziv pa je zanjo poiskati prave digitalne platforme in izbrati tiste marketinške aktivnosti, ki s spodbujanjem vpletenosti uporabnikov prinašajo merljive prodajne rezultate.