O avtorju

Tomaž Tomšič, strateški svetovalec in vodja iPROM Labs, je odgovoren za visokotehnološko raziskovalno-razvojno enoto iPROM Labs, v katerem že več kot desetletje razvija in raziskuje nove tehnologije za oglaševanje in komuniciranje v digitalnih medijih. Pri razvoju podjetja in visokotehnoloških rešitev znotraj spletnega oglaševanja sodeluje že od leta 2001. Njegove že razvite rešitve vključujejo iPROM AdServer, iPROM Cloud, centralizirani spletni sistemi poročanja uspešnosti oglasov, mobilno prikazovanje oglasov in druga ključna spletna oglaševalska orodja.
Mobile-world-congress-2017-in-prihodnost-digitalnega-oglasevanja-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Tomaz-Tomsic

Mobile World Congress 2017 in prihodnost digitalnega oglaševanja

Tomaž Tomšič

Sejem Mobile World Congress (MWC) je v preteklosti razveseljeval predvsem telekomunikacijske operaterje in izdelovalce mobilnih telefonov, danes pa je mobilnost dosegla prav vse in vsakogar, zato ga redno spremljajmo tudi razvojniki, tržniki in oglaševalci, saj nam poda praktičen vpogled, s čim se bomo ukvarjali v prihodnjih letih.

Preberi več

O avtorju

Tomaž Tomšič, strateški svetovalec in vodja iPROM Labs, je odgovoren za visokotehnološko raziskovalno-razvojno enoto iPROM Labs, v katerem že več kot desetletje razvija in raziskuje nove tehnologije za oglaševanje in komuniciranje v digitalnih medijih. Pri razvoju podjetja in visokotehnoloških rešitev znotraj spletnega oglaševanja sodeluje že od leta 2001. Njegove že razvite rešitve vključujejo iPROM AdServer, iPROM Cloud, centralizirani spletni sistemi poročanja uspešnosti oglasov, mobilno prikazovanje oglasov in druga ključna spletna oglaševalska orodja.