O avtorju

Miha Rejc je vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev. Z umeščanjem inovativnih orodij za digitalno komuniciranje skrbi za strateško implementacijo vsebinskega marketinga in aktivnosti na družbenih medijih v marketinške strategije. Rejc se je po študiju novinarstva na FDV-ju zaposlil kot komunikator in v podobni vlogi nadaljeval pri spletnem trgovcu Mimovrste; nato pa se je pridružil podjetju Pro Plus kot urednik družbenih omrežij za redakcijo oddaje 24ur. Med pomembnejšimi mejniki na njegovi poti digitalnega komuniciranja sta tudi Lidl in Outfit7 (slovenska podružnica Ekipa2), kjer je bil Rejc zaposlen kot direktor digitalnega marketinga.
O vplivnežih in pomenu njihovega vključevanja v marketinške strategije - iPROM Mnenja strokovnjakov Miha Rejc

O vplivnežih in pomenu njihovega vključevanja v marketinške strategije

Miha Rejc

Osebam, ki postanejo satelitski komunikacijski kanali blagovne znamke, izdelka ali storitve, rečemo ambasadorji oz. vplivneži. Tovrsten marketinški pristop je ponovno aktualiziran, četudi s koreninami sega že v 40. leta prejšnjega stoletja. O vključevanju vplivnežev v marketinške strategije piše Miha Rejc, vodja oddelka za družbene medije v iPROM-u.

Preberi več

O avtorju

Miha Rejc je vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev. Z umeščanjem inovativnih orodij za digitalno komuniciranje skrbi za strateško implementacijo vsebinskega marketinga in aktivnosti na družbenih medijih v marketinške strategije. Rejc se je po študiju novinarstva na FDV-ju zaposlil kot komunikator in v podobni vlogi nadaljeval pri spletnem trgovcu Mimovrste; nato pa se je pridružil podjetju Pro Plus kot urednik družbenih omrežij za redakcijo oddaje 24ur. Med pomembnejšimi mejniki na njegovi poti digitalnega komuniciranja sta tudi Lidl in Outfit7 (slovenska podružnica Ekipa2), kjer je bil Rejc zaposlen kot direktor digitalnega marketinga.