O avtorju

Maja Nučič je strokovno pot pričela kot študentka družboslovne informatike na FDV-ju in znanje poglobila z raziskovalnim in analitičnim delom v podjetju GfK Slovenija. Kot asistentka medijskega oddelka strateške in operativne procese poslovanja podpira s poglobljenim poznavanjem metodologij in statističnega ter analitičnega obdelovanja podatkov. Še posebej intenzivno pa se posveča fenomenu družbenih omrežij, ki jih upravlja in raziskuje skozi prizmo interesa sodobnih in svežih pristopov pri komuniciranju blagovnih znamk na digitalu.
Facebook testira umik pravila največ 20 odstotkov besedila na sliki - iPROM Mnenja strokovnjakov - Maja Nučič

Facebook testira umik pravila »največ 20 odstotkov besedila na sliki«

Maja Nučič

Do sedaj je veljalo, da slike, ki so uporabljene v namene oglaševanja na Facebooku in Instagramu, ne smejo vsebovati več kot 20 odstotkov besedila. Kaj pa prinaša sprememba?

Preberi več
Super Bowl: finale lige NFL ali oglaševalska tekma leta? -  iPROM Mnenja strokovnjakov - Maja Nučič

Super Bowl: finale lige NFL ali oglaševalska tekma leta?

Maja Nučič

Rekordni zneski, visoka pričakovanja in ultimativno tekmovanje oglaševalcev, da bi gledalce s svojim oglasom prikovali na zaslon. Ni čudno, da so letos slavili tisti, ki so dobro poskrbeli za uporabniško izkušnjo na čisto vseh velikostih zaslonov: mobilne naprave so namreč v primerjavi z namiznimi računalniki prvič v zgodovini zabeležile večje število ogledanih oglasov!

Preberi več

O avtorju

Maja Nučič je strokovno pot pričela kot študentka družboslovne informatike na FDV-ju in znanje poglobila z raziskovalnim in analitičnim delom v podjetju GfK Slovenija. Kot asistentka medijskega oddelka strateške in operativne procese poslovanja podpira s poglobljenim poznavanjem metodologij in statističnega ter analitičnega obdelovanja podatkov. Še posebej intenzivno pa se posveča fenomenu družbenih omrežij, ki jih upravlja in raziskuje skozi prizmo interesa sodobnih in svežih pristopov pri komuniciranju blagovnih znamk na digitalu.