O avtorju

Luka Andrejak je v podjetju iPROM zaposlen kot vodja razvoja projektov v Tehnično-razvojnem oddelku. Podjetju se je pridružil leta 2010 kot programer in pridobival izkušnje predvsem iz področja programatičnega ekosistema v znotraj katerega raziskuje tehnološke rešitve.
Programatične kreative – avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ na osnovi pametnih podatkov - iPROM - Mnenja strokovanjkov - Luka Andrejak

Programatične kreative – avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ na osnovi pametnih podatkov

Luka Andrejak

Podatkovno gnani in kreativno optimizirani digitalni oglasi učinkovito dosegajo ciljna občinstva digitalnih medijev in oglaševalcem nudijo tisto, kar ti plačajo: natančno nagovarjanje slehernega posameznika ali interesne skupine uporabnikov.

Preberi več
Tehnološki trendi programatičnega oglaševanja

Tehnološki trendi programatičnega oglaševanja

Luka Andrejak

Danes lahko med programatičnim in digitalnim oglaševanjem potegnemo vzporednico. Programatično oglaševanje pomeni veliko več kot zgolj avtomatizacijo postopkov trgovanja. S številnimi tehnološkimi rešitvami oglaševalcem zagotavlja, da bodo njihove kampanje veliko bolj učinkovite, nadzorovane in skladne s cilji, ki jih zasledujejo. S tem pridobijo tako naročniki (oglaševalci oz. agencije) kot ponudniki oglasnega prostora (založniki).

Preberi več
iPROM-na-konferenci-SymfonyLive-London-2015-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Luka-Andrejak

iPROM na konferenci SymfonyLive London 2015

Luka Andrejak

Septembra se je v Londonu odvijala SymfonyLive konferenca, ki jo je obiskal tudi del ekipe iPROM.

Preberi več

O avtorju

Luka Andrejak je v podjetju iPROM zaposlen kot vodja razvoja projektov v Tehnično-razvojnem oddelku. Podjetju se je pridružil leta 2010 kot programer in pridobival izkušnje predvsem iz področja programatičnega ekosistema v znotraj katerega raziskuje tehnološke rešitve.