O avtorju

Lucie Pokorna je v iPROMu opravljala delo strokovne svetovalke za strateško svetovanje. Trženje v digitalnih medijih je spoznavala v evropski centrali podjetja Google na Irskem, kjer je bila odgovorna za češke in slovaške naročnike. V omenjenem podjetju je kasneje sodelovala pri razvoju globalnih izobraževalnih programov in skrbela za trening novih zaposlenih. Izkušnje je pridobivala tudi v podjetju Sixt v Münchnu, kjer je kot trenerka pripravljala in izvajala izobraževanja za servisni center s 400 zaposlenimi. Lucie je zaposlena kot poslovni analitik v družbi A1.
Lastniski-najemniski-kupljeni-mediji-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Lucie-Pokorna

Lastniški, najemniški, kupljeni … mediji!

Lucie Pokorna

Uspešne spletne strategije temeljijo na pravilni rabi vseh vrst spletnih medijev: tistih, ki so v vaši lasti, tistih, kjer lahko spletni prostor »najamete« in tistih, za katere plačate.

Preberi več
iPROM-bozic-na-spletu-FB

V vašem podjetju že razmišljate o božiču? V kolikor ne, začnite čim prej!

Lucie Pokorna

Ali veste, kdaj začnejo vaše potencialne stranke raziskovati in nakupovati božična darila? Prazniki veljajo za vrhunec prodajne sezone. Da bi dosegli zastavljene rezultate, vam svetujem, da z načrtovanjem svoje spletne strategije pričnete pravočasno in si s tem zagotovite pozornost kupcev ter najboljše pozicije.

Preberi več
Kaj-ima-identiteta-blagovne-znamke-opraviti-s-spletnim-oglasevanjem-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Share-Facebook

Kaj ima identiteta blagovne znamke opraviti s spletnim oglaševanjem?

Lucie Pokorna

Bodo imeli »pomožni« kanali, kot so prikazno oglaševanje, družbena omrežja ali video oglaševanje enako dobre direktne rezultate kot oglaševanje na iskalniku? Seveda ne! To niti ni potrebno, saj je njihov namen ta, da pripravijo teren za vašo iskalniško zmago!

Preberi več
brand

Razmišljaj globalno, ponudi lokalno ali vsak »zakaj« ima svoj »zato«

Lucie Pokorna

Potovanja so ena izmed “ljubezni” v mojem življenju – trenutno bivam že v svoji sedmi državi, obiskala pa sem jih še bistveno več. Med njihovim raziskovanjem je vedno fascinantno spremljati razlike med kulturami in navadami tamkajšnjih prebivalcev. Iz poslovnega vidika pa je zanimivo opazovati tudi, kako se globalne blagovne znamke spopadajo z nalogo ponuditi svojim strankam konsistentno – a kljub temu lokalno relevantno – izkušnjo.

Preberi več
Mobilni_boom-LuciePokorna1

Mobilni »boom« in nakupovanje: Kako (ne) izgubljati kar 38 % potencialnih strank – 2. del

Lucie Pokorna

Se še spomnite dveh mojih prigod iz preteklega zapisa? Kako pa se lahko sploh odzovemo na vpliv mobilnih naprav na nakupovanje?

Na nove trende lahko reagiramo le v primeru,…

Preberi več
Mobilni_boom-LuciePokorna1

Mobilni »boom« in nakupovanje: Kako (ne) izgubljati kar 38 % potencialnih strank – 1. del

Lucie Pokorna

Po Googlovi raziskavi iz aprila 2013 uporablja 79 % lastnikov pametnih telefonov svoje telefone kot pomoč pri nakupovanju. Od tega jih kar 84 % telefone uporablja tudi pri nakupovanju…

Preberi več
Alkimija_spletnih_strani-naslovna-LuciePokorna

Alkimija spletnih strani: kako do kar najbolj uspešne strani?

Lucie Pokorna

Kot oglaševalci si vedno prizadevamo dosegati čim boljše rezultate. Pri strateških odločitvah in medijskem načrtovanju presodimo in natančno izberemo najbolj učinkovite kanale, formate, nagovore, … Pri vsakodnevnem delu z…

Preberi več
Ne_primerjate_jabolk_s_hruškami-LuciePokorna-1

Ne primerjajte hrušk z jabolki! Analitične metrike za vsak delček digitalnega nastopa

Lucie Pokorna

Ali merite uspešnost oglasne kreative samo v direktnih konverzijah? Ali ste prepričani, da so najbolj obiskane strani najbolj uspešne? Ali za vas nizko število nakupov v spletni trgovini signalizira…

Preberi več
Podatki_o_obisku_spletnega_mesta_niso_dovolj-LuciePokorna-1

Podatki o obisku spletnega mesta niso dovolj: spletna analitika na več ravneh

Lucie Pokorna

V zadnjih letih se veliko govori o pomembnosti spletne analitike za poslovanje. Številna slovenska podjetja spletno analitiko že uporabljajo … Pa jo res? Dejstvo, da imamo na spletni strani…

Preberi več
shutterstock_169108712

Dobre vs. slabe spletne agencije: kako jih prepoznamo?

Lucie Pokorna

Ste se odločili razviti spletni posel ali pričeti oglaševati na internetu? Odlično, saj moč interneta nenehno raste. Številna podjetja pa hitro ugotovijo, da se v ogromni količini možnosti in…

Preberi več

O avtorju

Lucie Pokorna je v iPROMu opravljala delo strokovne svetovalke za strateško svetovanje. Trženje v digitalnih medijih je spoznavala v evropski centrali podjetja Google na Irskem, kjer je bila odgovorna za češke in slovaške naročnike. V omenjenem podjetju je kasneje sodelovala pri razvoju globalnih izobraževalnih programov in skrbela za trening novih zaposlenih. Izkušnje je pridobivala tudi v podjetju Sixt v Münchnu, kjer je kot trenerka pripravljala in izvajala izobraževanja za servisni center s 400 zaposlenimi. Lucie je zaposlena kot poslovni analitik v družbi A1.