O avtorju

Igor Mali je v letu 2016 prevzel funkcijo operativnega direktorja (COO), kjer se osredotoča na sistematizacijo poslovnih in operativnih procesov s ciljem postaviti trdne temelje za nadaljnjo rast in širitev iPROM-a na tuje trge. Pred nastopom nove funkcije je bil kot vodja področja za svetovanje zadolžen za celostno podporo pri uvajanju digitalnega trženja v poslovne procese. Kot direktor prodaje za internet je bil v podjetju Central Media kot direktor prodaje za internet odgovoren za sedem trgov. Sodeloval je z regionalnimi naročniki, strateško vodil prodajo in prodajne ekipe ter skrbel za razvoj in implementacijo tehničnih rešitev na področju trženja medijskega prostora na spletu. Strokovne izkušnje je pridobival še v podjetjih Najdi.si, Httpool in Domenca, kjer je soustvarjal tudi enega prvih sistemov za trženje oglasnega prostora na slovenskem spletu.
Digital govori jezik 0 1. Kaj pa vaša strategija? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Digital govori jezik 0 1. Kaj pa vaša strategija?

Igor Mali

Digitalni kanal raste in si kot enakovreden, če ne celo ultimativni medij, utira pot v celostne trženjske strategije. Na tej poti se slovenska podjetja srečujejo z nekaj ovirami, ki jim onemogočajo hitrejši razvoj v smeri globalnih trendov.

Preberi več
Je digitalna agencija le zakupnik spletnega prostora ali vaš strateški partner? iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Je digitalna agencija le zakupnik spletnega prostora ali vaš strateški partner?

Igor Mali

Kako uspeti in s čim ohranjati konkurenčno prednost? Odgovore iščejo tako podjetja kot digitalne agencije, ki jim v procesu rasti nudimo storitveno podporo. Rezultati ne pridejo sami od sebe in še zdaleč niso samoumevni: ravno nasprotno, so odsev ekipnega dela in dolgoročnega sodelovanja več deležnikov – interne ekipe, kreativcev in digitalne agencije – ki skupaj doprinesemo k razvoju celostne in sodobnemu potrošniku prilagojene strategije digitalnega nastopa.

Preberi več
KPI

Merilo uspešnosti ali kako izbrati pravega ponudnika za digitalno oglaševanje

Igor Mali

Delati najboljše za svojega naročnika z razpoložljivimi sredstvi je pogoj, da boš naredil nekaj, o čemer boš lahko govoril drugim. Delati dobro, strokovno in pošteno je pogoj za študije primerov, na katere boš ponosen in s katerimi boš prispeval delček v »splošno dobro« za panogo.

Preberi več

O avtorju

Igor Mali je v letu 2016 prevzel funkcijo operativnega direktorja (COO), kjer se osredotoča na sistematizacijo poslovnih in operativnih procesov s ciljem postaviti trdne temelje za nadaljnjo rast in širitev iPROM-a na tuje trge. Pred nastopom nove funkcije je bil kot vodja področja za svetovanje zadolžen za celostno podporo pri uvajanju digitalnega trženja v poslovne procese. Kot direktor prodaje za internet je bil v podjetju Central Media kot direktor prodaje za internet odgovoren za sedem trgov. Sodeloval je z regionalnimi naročniki, strateško vodil prodajo in prodajne ekipe ter skrbel za razvoj in implementacijo tehničnih rešitev na področju trženja medijskega prostora na spletu. Strokovne izkušnje je pridobival še v podjetjih Najdi.si, Httpool in Domenca, kjer je soustvarjal tudi enega prvih sistemov za trženje oglasnega prostora na slovenskem spletu.