O avtorju

Igor Mali je v letu 2016 prevzel funkcijo operativnega direktorja (COO), kjer se osredotoča na sistematizacijo poslovnih in operativnih procesov s ciljem postaviti trdne temelje za nadaljnjo rast in širitev iPROM-a na tuje trge. Pred nastopom nove funkcije je bil kot vodja področja za svetovanje zadolžen za celostno podporo pri uvajanju digitalnega trženja v poslovne procese. Kot direktor prodaje za internet je bil v podjetju Central Media kot direktor prodaje za internet odgovoren za sedem trgov. Sodeloval je z regionalnimi naročniki, strateško vodil prodajo in prodajne ekipe ter skrbel za razvoj in implementacijo tehničnih rešitev na področju trženja medijskega prostora na spletu. Strokovne izkušnje je pridobival še v podjetjih Najdi.si, Httpool in Domenca, kjer je soustvarjal tudi enega prvih sistemov za trženje oglasnega prostora na slovenskem spletu.
OTT postaja naslednja oglaševalska velesila - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

OTT postaja naslednja oglaševalska velesila

Igor Mali

V oglaševalskem kolaču si televizija že dolgo reže največji kos. Delež televizijskega oglaševanja se nikoli ni zdel ogrožen, saj je zadnja desetletja stalno rastel. A na obzorju je resen tekmec, ki z enakimi in boljšimi vsebinami, zagotovljenimi kadarkoli jih uporabnik želi, prepričuje oglaševalce v svoje sposobnosti. S pametnimi podatki v realnem času namreč omogoča napredno ciljanje in upravljanje oglaševanja. Platforme OTT (Over-the-top content) različnih ponudnikov že danes služijo oglaševalske milijarde (v poljubni svetovni valuti).

Preberi več
OTT – kratica, ki si jo velja zapomniti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

OTT – kratica, ki si jo velja zapomniti

Igor Mali

V zadnjih treh mesecih so se skladi tveganega kapitala ogreli za nove televizijske in video platforme, znane tudi pod kratico OTT. Platforme Samba TV, Conviva, FuboTV, TubiTV in Mux so skupaj nabrale kar 150 milijonov dolarjev svežega kapitala, s čimer dokazujejo prihod naslednjega vala inovacij na področjih digitalnih medijev in spremljanja video vsebin.

Preberi več
Digital govori jezik 0 1. Kaj pa vaša strategija? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Digital govori jezik 0 1. Kaj pa vaša strategija?

Igor Mali

Digitalni kanal raste in si kot enakovreden, če ne celo ultimativni medij, utira pot v celostne trženjske strategije. Na tej poti se slovenska podjetja srečujejo z nekaj ovirami, ki jim onemogočajo hitrejši razvoj v smeri globalnih trendov.

Preberi več
Je digitalna agencija le zakupnik spletnega prostora ali vaš strateški partner? iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Je digitalna agencija le zakupnik spletnega prostora ali vaš strateški partner?

Igor Mali

Kako uspeti in s čim ohranjati konkurenčno prednost? Odgovore iščejo tako podjetja kot digitalne agencije, ki jim v procesu rasti nudimo storitveno podporo. Rezultati ne pridejo sami od sebe in še zdaleč niso samoumevni: ravno nasprotno, so odsev ekipnega dela in dolgoročnega sodelovanja več deležnikov – interne ekipe, kreativcev in digitalne agencije – ki skupaj doprinesemo k razvoju celostne in sodobnemu potrošniku prilagojene strategije digitalnega nastopa.

Preberi več
KPI

Merilo uspešnosti ali kako izbrati pravega ponudnika za digitalno oglaševanje

Igor Mali

Delati najboljše za svojega naročnika z razpoložljivimi sredstvi je pogoj, da boš naredil nekaj, o čemer boš lahko govoril drugim. Delati dobro, strokovno in pošteno je pogoj za študije primerov, na katere boš ponosen in s katerimi boš prispeval delček v »splošno dobro« za panogo.

Preberi več

O avtorju

Igor Mali je v letu 2016 prevzel funkcijo operativnega direktorja (COO), kjer se osredotoča na sistematizacijo poslovnih in operativnih procesov s ciljem postaviti trdne temelje za nadaljnjo rast in širitev iPROM-a na tuje trge. Pred nastopom nove funkcije je bil kot vodja področja za svetovanje zadolžen za celostno podporo pri uvajanju digitalnega trženja v poslovne procese. Kot direktor prodaje za internet je bil v podjetju Central Media kot direktor prodaje za internet odgovoren za sedem trgov. Sodeloval je z regionalnimi naročniki, strateško vodil prodajo in prodajne ekipe ter skrbel za razvoj in implementacijo tehničnih rešitev na področju trženja medijskega prostora na spletu. Strokovne izkušnje je pridobival še v podjetjih Najdi.si, Httpool in Domenca, kjer je soustvarjal tudi enega prvih sistemov za trženje oglasnega prostora na slovenskem spletu.