O avtorju

Andrej Cetin na mestu direktorja tehničnih operacij skrbi za organizacijo in usklajen potek vseh operativnih procesov na področju serviranja in optimizacije oglasov. iPROM ekipi se je kot podpora tehničnemu in medijskemu oddelku pridružil pred več kot desetimi leti in se postopoma posvetil tudi svetovanju ključnim strankam in odnosom z mediji. Hkrati je sodeloval pri načrtovanju in razvoju oglasnega strežnika iPROM AdServer. Z dolgoletnimi izkušnjami in neprecenljivim znanjem na področju izvedbe in optimizacije oglasnih kampanj v digitalnih medijih Andrej med strokovno javnostjo velja za enega vodilnih poznavalcev tega področja; v ekipi pa je zato zaslužen tudi za strokovni prenos znanja.
Oglasevanje-prodaja-kaj-pa-vse-vmes-2-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Cetin

Oglaševanje – prodaja: kaj pa vse vmes? – 2. del

Andrej Cetin

Kje prihaja do težav, če rezultati kampanje kažejo eno, prodaja pa drugo? Na podlagi resničnih primerov dobrih in malce manj dobrih praks boste lahko spoznali, kje še je prostor za izboljšave vaših poslovnih procesov.

Preberi več
Oglasevanje-prodaja-kaj-pa-vse-vmes-1-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Cetin

Oglaševanje – prodaja: kaj pa vse vmes? – 1. del

Andrej Cetin

Analiza prodajnega cikla nam pogosto pokaže, da se v praksi zalomi tam, kjer bi najmanj pričakovali. Zato se ob načrtovanju in izvedbi kampanj temeljito posvetite tudi poprodajnim procesom. Pri tem imejte v mislih, da so spletni uporabniki veliko bolj neučakani in pričakujejo takojšnje odzive!

Preberi več

O avtorju

Andrej Cetin na mestu direktorja tehničnih operacij skrbi za organizacijo in usklajen potek vseh operativnih procesov na področju serviranja in optimizacije oglasov. iPROM ekipi se je kot podpora tehničnemu in medijskemu oddelku pridružil pred več kot desetimi leti in se postopoma posvetil tudi svetovanju ključnim strankam in odnosom z mediji. Hkrati je sodeloval pri načrtovanju in razvoju oglasnega strežnika iPROM AdServer. Z dolgoletnimi izkušnjami in neprecenljivim znanjem na področju izvedbe in optimizacije oglasnih kampanj v digitalnih medijih Andrej med strokovno javnostjo velja za enega vodilnih poznavalcev tega področja; v ekipi pa je zato zaslužen tudi za strokovni prenos znanja.