
Oglaševanje – prodaja: kaj pa vse vmes? – 2. del
Kje prihaja do težav, če rezultati kampanje kažejo eno, prodaja pa drugo? Na podlagi resničnih primerov dobrih in malce manj dobrih praks boste lahko spoznali, kje še je prostor za izboljšave vaših poslovnih procesov.

Oglaševanje – prodaja: kaj pa vse vmes? – 1. del
Analiza prodajnega cikla nam pogosto pokaže, da se v praksi zalomi tam, kjer bi najmanj pričakovali. Zato se ob načrtovanju in izvedbi kampanj temeljito posvetite tudi poprodajnim procesom. Pri tem imejte v mislih, da so spletni uporabniki veliko bolj neučakani in pričakujejo takojšnje odzive!
Avtorji
- Andrej Beširevič 6
- Andrej Cetin 2
- Andrej Ivanec 7
- Andrej Premrn 1
- Anja Molan 5
- Anže Hribar 4
- Igor Mali 6
- Leon Brenčič 7
- Lucie Pokorna 21
- Luka Andrejak 3
- Maja Gorjanc 2
- Maja Nučič 2
- Miha Rejc 2
- Miloš Suša 3
- Nejc Lepen 4
- Nina Bilban 6
- Rok Hrastnik 7
- Sebastjan Pirih 6
- Simon Cetin 2
- Simon Struna 5
- Slaven Petrovič 2
- Tomaž Tomšič 1
- Uroš Končar 3